carita poe saptu tadi

Carita poe Saptu tadi

Biasa samemeh indit ka tempat gawe sok ngurusan heula manuk, mun geus beres karel bral indit. Poe tadige kitu nepi ka tempat gawe jam tujuh tilu puluh.

Gancang carita sagalana geus tarapti, listrik geus di colokeun, kompi geus di on-keun kitu deui printer jadi tinggal ngadaoan internetna nyambung. Samenit, dua menit, tilu menit, saparapat jam, sajam internet teu nyambung nyambung, hadeuh pusing euy terus nga EsEmEs urang warnet, nanyakeun aya masalah naon ieu internet kho teu nyambung nyambung. Euweuh balesan.

Jam salapan dua puluh lima karek nyambung tah si internet, rugi nu rek malayar Taglis baralik deui. Karekge menang sabaraha puluh nu mayar Taglis eh jam sabelas tilu puluh lima internet geus teu nyambung deui. Beak kasabaran dorodod rolling di tutupkeun terus balik, di imah ngebel pak Fadly menta pangmelikeun modem keur cadangan. Ngeusi waktu samemah pak Fadly datang, nya memenah pangesi kamar da ngarasa bosen. Can beres beubeunah kamarge pak Fadly ngaEsEmEs cenah geus rek berangkat ka dieukeun. Ka paksa ninggalkeun kamar nu acak acakan indit deui ka tempat gawe.

Jam hiji leuwih saetik pak Fadly datang mawa modem pesenan jeung kartuna, karekge nguntrak ngutrek nguruskeun modemge can beres aya nu ngebel ti imah cenah manuk nu di buruan tukang gantanganana ngagubrag. Beugweh hate inget kana manuk sieun kumaha onam. Malum manuk nu di gantang di tukang opat kurung manuk Kenari nu keur di jodokeun jeung sakurung manuk Decu. Teu antaparah berebet lumpat muru ka imah, nyampakteh, kurung manuk paburantak malah nu tilumah kurungna ruksak, Kenari nu hiji di luar kurung, untung teu hibeur jauh nempel bae na kurung bikangna. Lagi kasmaran kali Beres ngurusan manuk balik deui ka tempat gawe nyampeurkeun pak Fadly nu di tinggalkeun. Gancangkeun deui carita urusan Modem beres, pak Fadly pamit.

Jam tilu tutup balik ka imah neruskeun hanca pagewean memeres kamar ku tiluan, beres beres rek dur Magrib. Hadeueuhhhh cape pisan poe tadimah euy….

Jadi poe Saptu tadimah poe anu sibuk jeung deg degan hate. Enya ari ras kana manuk mun teamah hiber kabeh, pasti rugi gede da puguh eta manukteh menang meuli hehe.

Sakitu carita poe Saptu tadi nu karandapan, kumaha carita Anjeun ?

Perihal kangyan
hanya seorang awam yang suka menulis sebelum tidur... menulis tentang apa saja, dari yang di dengar, di lihat dan di rasakan... bentuk tulisan sekedar ekspresi pemberontakan yang hanya tersalur lewat tulisan...

29 Responses to carita poe saptu tadi

  1. Lia mengatakan:

    Intina, mah, riweuh.😀

  2. SITI FATIMAH AHMAD mengatakan:

    Assalaamu’alaikum wr.wb Kang Yan…

    Pusing membaca coretan di atas. Tidak faha, Apa tidak ada terjemahannya ?

    • kangyaannn mengatakan:

      Waalaikumsalam Mbak Siti…
      terima kasih sudah mampir ke lapak sederhana ini.
      itu b Sunda Mbak sangat di maklum banyak yg tidak mengerti hehe..
      belum sempet bikin terjemahanya, maaf..

  3. sakti mengatakan:

    emang selama ini ngenetnya ga pake modem?

    • kangyaannn mengatakan:

      dulu pake Sak saat masih berlangganan speedy, trus pindah….apa istilahnya ya pokoknya sekarang ngikut ke warnet…. nah ini yg jd masalah yg jaga warnetnya gak semua propesional dalam kerjanya…. sering kali ada keluhan gak di tanggapi… hanya satu orang yg propesional…. sedangkan saya hanya bisa kerja kalo inet terhubung jadi sebagai cadangan terpaksa beli modem lagi….

  4. pelancongnekad mengatakan:

    ga ngerti Kang bahasanya…😦
    hahaha

  5. abi_gilang mengatakan:

    Cag heula pamiarsa caritana dugi kadieu heula, InsyaAlloh kapayunna tiasa dilajengkeun ….wasalam🙂:mrgreen:

  6. capung2 mengatakan:

    ngga ada terjemahannya ya…😆

  7. lieshadie mengatakan:

    Hari yang repot judulnya ya Kang…

  8. arip mengatakan:

    Alah, untungnya teu ngeuncar oge eta modem… eh manuk.

  9. Denny Leo mengatakan:

    aduh bahasanya, help me please. hehehehehehhe.😀

  10. Erit07 mengatakan:

    Nyimak kang,gak paham soalnya…

  11. Ika Koentjoro mengatakan:

    Jam salapan dua puluh lima karek, maksudnya apa? 8.25 kah? Terjemahan ke bahasa indonesaianya kok ga’ ada kang😀

  12. yisha mengatakan:

    alih bahasanya mana, kang?

  13. Ely Meyer mengatakan:

    Nggak ngerti artinya Kang

    • kangyaannn mengatakan:

      sudah saya tebak bakal banyak yang gak mengerti hehe.

      intinya mbak El.

      sabtu kemarin itu hari yang benar benar membuat saya cape, pusing, dan deg degan hehe.
      cape karena beresin kamar, mindah mindah lemari, tempat tidur dll
      pusing karena pagi pagi internet gak konek konek dan terpaksa beli modem buat cadangan.
      degdegan karena lima sangkar burung jatoh dari gantanganya, kurungnya ada rusak malah ada kenari yang keluar dari sangkarnya.
      tapi Alhamdulillah semua itu bisa di atasi.

      kurang lebih intinya seperti itulah mbak El.

yang sudah baca di tunggu komenya,,,,,, terima kasih.

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: