kasurupan palsu

Kasurupan palsu

Ieu carita baheula mangsa keur di lembur keneh, mangsa keur jadi abegeh anu meujeuhna kasep lengger. Baheula di lembur, geus hampir jadi hiji kabiasaan mun pasosore sok nalongkrong jeung wadya balad. Panongkrongan mun teu di warung nya di sisi jalan.

Hiji sore keur kumpul jeung balad sapuratina di hiji warung, di kagetkeun ku hiji beja, yen si A cenah kasurupan. Ngarasa panasaran ku eta beja brulwe kabehan indit rek nempo nu kasurupan. Pas srog ka imahna, enya bener, si A keur di rarejeng, ku opatan da agud lajer bae, motah rongkah, babadug bari jeung noroweco.

Teu lila jol jalma anu ngarti kana masalah kasurupan, gap eta leungeun jalma ngartiteh kana indung suku si A, terus di pencet, pok nyarita “Ah ieumah lain kasurupan, nu kasurupanmah lain kieu, Anjeunmah lain kasurupan tapi tos nginum terus mabok”. Na atuh can ge jalma ngarti anggeus ngomongna gorowokteh si A nyentak “Demi Allah Aing kasurupan, sumpah enyaan Aing kasurupan”. “Geus taringgaleun bae nu keur mabokmah, antep bongana sorangan iyeuh, bubar  bubar” ceuk jalma ngarti bari negeskeun yen si  A mah henteu kasurupan.

Nu nempo bubaran bari jeung ting gerendeng, ninggalkeun si A nu hayeuh gogorowokan “Demi Alloh Aing kasurupan, sumpah Aing kasurupan”. Tapi geus euwueh anu malire kabehan percaya yen si A lain kasurupan tapi mabok miras.

“Maenya aya nu kasurupan ngaku kasurupan asa aneh” Ceuk teh Ning bari ngewer samping , lempang rusuh muru ka warungna anu di tinggaleun. “Heueuh abong jalma keur mabok nyah, euwueh ka era” ceuk kang Aceng, nimbrung. Di tembalan deui ku kang Daman “Ngaranage nu keur mabok pan poho kana sagala rupa, siga jalma anu leungit ingetan”.

Teu karasa lempang bari ngobrolmah nyaho nyaho geus nepi deui ka warung panongkrongan. Pok kang Aceng nyarita “Tah barudak ulah siga si A anu resep mabok mabokan, euweuh untungna, rugi nu aya.” Kuring jeung balad nu ngadenge pepeling Kang Aceng kompak nembalan “Siap bos”.

Tah baraya sadaya, kumaha ari baraya boga teu pangalaman anu aya patula patalina jeung jalma anu mabok MIRAS ?

noekeuringetmangsakatukang
 

Perihal kangyan
hanya seorang awam yang suka menulis sebelum tidur... menulis tentang apa saja, dari yang di dengar, di lihat dan di rasakan... bentuk tulisan sekedar ekspresi pemberontakan yang hanya tersalur lewat tulisan...

30 Responses to kasurupan palsu

  1. cumakatakata mengatakan:

    udah, baca terjemahannya A’.. jadi ini lewat aja ya hehee #dasarmales

  2. itaita mengatakan:

    gak ada translate-nya ini? ehehe…😀

  3. mintarsih28 mengatakan:

    maksudnya mabok kepayang karena minum miras ya kang? sehingga ngoceh tak karuan spti orang kesurupan.

  4. lieshadie mengatakan:

    Kaaaanggggg aku roaming nih…gak ngerti artinaaaa…heuheuheu..

  5. Ni Made Sri Andani mengatakan:

    he he.. baru tahu orang kesurupan ngaku dirinya kasurupan. Kasurupan kebanyakan minum ya Kang? hi hi..

  6. Evi mengatakan:

    Nah ini aku tak mengerti…:)

  7. JNYnita mengatakan:

    ini transletan bahasa sunda lagunya ayu ting ting ya Kang? hehehe…

  8. Erit07 mengatakan:

    Gak paham mas,xixi. .

  9. SanG BaYAnG mengatakan:

    Hahaha.., lagian. mana ada orang kesurupan kq ngaku ya Kang. Kalau mabok mah mungkin bener atu Kang..hihihihi..:mrgreen:

  10. arip mengatakan:

    Aneh pisan nu kasurupan ngaku kasurupan. Kudu digejeburkan kana cubluk sigana mah ubarna kang.:mrgreen:

  11. izzawa mengatakan:

    😦 nggak ngerti kang

  12. Ely Meyer mengatakan:

    Nggak ngerti ceritanya Kang

  13. Budi Nurhikmat mengatakan:

    Whahahha……….mabok bari kasurupan eta mah,,,,,jiga naon nyak!!!🙂

  14. Denny Leo mengatakan:

    bahasa-nya, gan, tak paham.😀

  15. setokdel mengatakan:

    aduh aduh, iki ngomong opo to? ada subtitle nya mas hehehe

yang sudah baca di tunggu komenya,,,,,, terima kasih.

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: