isuk harita

isuk harita

isuk harita

panon poe nyorot bengras ti beh wetan, cahyana mawa kahirupan keur mahluk nu aya di satubkebing dunya. ngahudangkeun, mere pepeling, ngageuing. manuk ricit lebah tanggkal tangkil anu tungkul, ngabageakeun srangenge nu karek nembongan. surti ngarti hirup poe ayeuna di mimitian.

ibun na tuntung jukut lir ibarat mutiara nu ngampar, endah tinggurilap samemeh leungit sirna.
tapi naha bet ari hidep kalah murungngkut sasimbut mulen awak. lin geura lilir bageakeun ieu isuk. gera hudang tuh tinggali endahna srangenge, dengekeun recetna manuk. sok geura gugulingan dina ibun nu tinggarendang na tungtung jukut. basehan awak kumbah reureuged hate, tiiskeun pikir ku nyecepna hawa, nu mawa nyegerna rasa, bukakeun panto hate giligkeun pikir, ucapkeun niat milampah bener.

omat ulah arek nyonto, niru para pangagung, nu mentas di luhur panggung, jiga nu heueuh bebela tapi buktina mana. hot hat ngadu argumen neangan alesan pa bener bener, cenah eukeur urang ti buburanjat pepeta sakapeung nyentak, teu jarang ti popolotot tapi keukeuh euweuh karasana keur urang. buktina puguh, jalan anggeur barohak, sakola anggeur mayar, neangan gawe tetep hese, rasa aman sirna, beubeulieun marahal, kaadilan euweuh, demo di ditu didieu jeung sajabana.

ceuk kuring anu bodo, ayana demo lantaran aya cukang lantaran, kaadilan henteu enteup na suhunan imah imah leutik, henteu nyayang na tangkal buruan heureut, henteu nepi na jero ati rahayat leutik. kadilan enteup ngan saukur di gedong sigrong nu nangtung tina untung jadi pangagung. nyayang dina tangkal villa endah nu liuh bati tina ngalobi, ngan nepi ka jero hate nu keur bagja ngojay di sagara katresna, ngagulung pabeulit simbut haneuh anu renghap ranjug , namgkeup pageuh pinuh geugeut tukeur jeung lanbaran dolar.

omat hidep ulah arek nyonto, sing inget hirupteh ngan saukur nungguan paeh, paeh ukur mawa boeh jeung amal ibadah, dunya barana nu bru di juru bro di panto ngalayah di tengah imah, ukur jadi rebutan henteu di bawa modar.

prak gera benta, pek gera melek, jung gera nangtung, bageakeun ieu isuk.

pagi waktu itu

Mentari bersinar cerah di upuk timur, membawa kehidupan bagi seluruh mahluk yang ada di dunia, beri peringatan, kicau burung di dahan tangklil doyong, menyambut mentari pagi, mengerti hidup hari ini di mulai

Embun di ujung rumput bak mutiara terhampar, indah berkilau sebelum sirna.

Tapi mengapa kau anaku masih berselimut, bukanya segera bangun sambut pagi ini. Cepat bangun dan lihatlah indahnya mentari, dengarkan kicau burung, mandilah di atas hamparan embun, basahi badan buang penyakit hati, dinginkan hati oleh dinginya udara sejuk, yang membawa segarnya rasa, buka pintu hati kuatkan itikad, ucapkan niat di jalan benar.

Awas jangan mau mencontoh, meniru para pejabat, yang pentas di atas panggung, sepertinya iya menbela tapi buktinya mana. Perang argument mencari alasan, katanya demi kita (rakyat) terkadang menyentak, tak jarang pula melotot tapi tetap kita tak merasakan, buktinya nyata, jalan masih berlobang, sekolah tetap bayar, mencari kerja tetap susah, rasa aman tiada, harga barang semakin mahal, keadilan tiada, demo di sana sini dan banyak lagi.

Menurut saya yang bodoh, ada demo ada alasan, keadilan tidak hinggap di atap rumah rumah kecil sederhana, tidak bersarang di pohon halaman sempit, tidak sampai dalam hati rakyat kecil. Keadilan hanya hinggap di rumah rumah mewah yang di bangun dari untung jadi pejabat, bersarang di vila vila indah yang untung dari melobi, hanya sampai dalam hati yang sedang bahagia berenang di lautan kasmaran, berselimut hangat belaian mersa napas memburu, memeluk penuh gairah tukar sama lembaran dolar.

Hati hati engkau anaku jangan mencontoh, ingat hidup di dunia ini hanya sekedar menunggu ajal, mati hanya bawa kain kapan dan amal ibadah, harta yang banyak, sekedar jadi rebutan tidak di bawa mati..

Ayo buka mata, segera melek, terus berdiri, sambutlah pagi ini..

gambar dari google

Perihal kangyan
hanya seorang awam yang suka menulis sebelum tidur... menulis tentang apa saja, dari yang di dengar, di lihat dan di rasakan... bentuk tulisan sekedar ekspresi pemberontakan yang hanya tersalur lewat tulisan...

22 Responses to isuk harita

  1. sulunglahitani mengatakan:

    waah, postingan dua bahasa!! Menarik juga idenya. Biasanya dua bahasanya: indo ama inggris. Skrg indo ama bahasa daerah🙂

    • uyayan mengatakan:

      iseng aja gan,,,sapa tahu ada yang pingin tahu b sunda (b daerah)..
      kalau ke b inggris tinggal di translate aja hehe (ngeles,,,aslinya saya kagak bisa b inggris)

  2. elfarizi mengatakan:

    Banya kosakata yang baru saya tahu, Kang hehe.
    Btw, itu gimana nulis jadi dua kolom gitu, kang?:mrgreen:

  3. Hijihawu mengatakan:

    Semangat menjadi embun penyejuk.🙂

  4. sweetyvinz mengatakan:

    bahasa sunda yang sangat apik. meni merenah pisan kana manah…..

  5. jayireng mengatakan:

    tes kang masuk spam kagak nih, puyeng berasa klo gini T,T

  6. ilhammenulis mengatakan:

    ..manuk ricit lebah tangkal tangkil anu tungkul… << frasa favorit.. kereeen😀

  7. bensdoing mengatakan:

    ijin komen ya gan…🙂
    btw barudak leutik (bener nya bhsnya…) mmg kudu dibiasakeun bangun pagi🙂

  8. pondokgue mengatakan:

    waduhh..
    gak ngarti nii bahasanya kang..

    hehe
    bingung jg baca dua kolom..

  9. onesetia82 mengatakan:

    isuk-isuk jigana raos pami ngaleueut kopi sareng nyaneut bubuy sampeu dicoelkeun kana gula bari siduru hareupeun hawu diuk dina jojodog ….😀

yang sudah baca di tunggu komenya,,,,,, terima kasih.

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: