bral jalu

Bral jalu


Cag tunda hanjakal
Kubur handapeun hanjuang
Di mumunggang jadi wates
Cukup geus nepi ka lebah dieu enggeus


Mipit amit ngala menta
Tong poho ka indung bapa
Ulah loba nu di penta cukup pituah jeung doa
Tong poho kanu Kawasa
Sing getol ibadah getol menta , ngadoa


Gilig piker panceug niat
Ulah unggut kalinuan ulah gedag ka anginan
Panceug lempeng di jalan bener
Sing yakin bisa ngahontal


Pan aya paribasana
Lamun keyeng tangtu pareng
Asal daek narekah
Ulah kemeok memeh di pacok


Keun nu enggeusmah enggeus jalu
Da puguh etamah enggeus
Ulah jadi gejed lampah teruskeun ngalengkah
Hanjakal anu kamari jadikeun eunteung


Hanjuang di mumunggan jadi wates
Antara enggeus jeung arek


Bral….

Bral jalu gera ngalalana


Perihal kangyan
hanya seorang awam yang suka menulis sebelum tidur... menulis tentang apa saja, dari yang di dengar, di lihat dan di rasakan... bentuk tulisan sekedar ekspresi pemberontakan yang hanya tersalur lewat tulisan...

16 Responses to bral jalu

  1. Evi mengatakan:

    Ini bahasa daerah apa Kang?

    • uyayan mengatakan:

      ini bahasa sunda bu..
      sengaja kadang posting pake bahasa sunda harapanya ingin menunjukan bahwa indonesia ini di samping kaya suber alamnya, kaya juga dengan bahasa daerahnya, budayanya dan yang lainya..

      maaf kalau di anggap berlebihan..

  2. imsfly mengatakan:

    pinter bikin puisi kang? aku malah kaga mudeng aku ini orang jawa hehhe🙂

  3. yunie mengatakan:

    boso opo iki ? aku ora mudeng🙂

  4. Abed Saragih mengatakan:

    Ikut nyimak aja ya…🙂

    http://www.disave.blogspot.com

  5. astitirahayu mengatakan:

    emmm??????????????
    ,, bahaNyo oPo toH????
    ndakH ngrTii,,hehehe,,
    taPii,, keren”,,,

  6. Ely Meyer mengatakan:

    nggak ada terjemahan bhs Indonesianya ya ? nggak ngerti artinya😦

    • uyayan mengatakan:

      hehe..iya lom tersedia di om googlenya..
      artinya kurang lelih
      tentang seorang ayah yang mencoba menasehati anak laki lakinya yang menyesali perbuatanya ..

yang sudah baca di tunggu komenya,,,,,, terima kasih.

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: